Vrouwenvakschool Satang Jabang in Kafountine Senegal

Online Pubquiz Donderdag 14 januari 2020

Donderdag 14 januari, 20:00-22.00

Na het overweldigende succes van onze eerste benefietquiz afgelopen oktober, gaan we voor een tweede editie! Doe mee vanuit de huiskamer: alleen, samen met je huisgenoten of speel online in een team.

Meedoen is heel eenvoudig:

1.Maak een bedrag over voor deelname
We vragen je voor de quiz om een kleine bijdrage voor deelname. Richtbedrag €10 per deelnemer, dit bedrag is aan te passen naar eigen wens en draagkracht. Vanzelfsprekend komen alle giften volledig ten goede van de Satang Jabangschool. Je kan voor de betaling gebruik maken van de QR-code hieronder, of via dit betaalverzoek betalen.

2.Ga kort voor de quiz naar deze pagina
De quiz zal om 20:00 starten en vindt plaats via een Youtube Livestream. De antwoorden vul je in op het antwoordformulier via google forms.

Link Youtube Livestream: https://www.youtube.com/watch?v=CKilmsbi-C8
Link antwoordformulier: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdM-9IrFIl4n-jIuOAhm8Y1gDh3l8QxQQ-Jjp1fn5b7cKRmZg/viewform?usp=sf_link

3.Speel mee en maak kans op leuke prijzen!
We stellen weer enkele leuke prijzen beschikbaar voor deze quiz! Het makkelijkst is om op 2 apparaten te werken: één voor het antwoordformulier en één voor de livestream. Speel je met een team vanaf verschillende locaties? Houdt onderling contact via bijvoorbeeld Zoom of Houseparty. Één teamlid vult het antwoordformulier in.

Wij kijken uit naar een mooie avond. Hopelijk jullie ook!

Maak je deelnamebedrag over met behulp van deze QR-code of via de doneerpagina op onze website.

Stichting Kafountine vraagt om uw hulp !