Vrouwenvakschool Satang Jabang in Kafountine Senegal

Draag een steentje bij

De klaslokalen van Satang Jabang zijn na 22 jaar aan vervanging toe. Toenemende heftige regens zorgen we scheuren in de gebouwen en de groei van de school vraagt om meer ruimte. Daarom werven we in 2018 - naast de reguliere exploitatie - fondsen voor de nieuwbouw. In oktober organiseerden we een benefietborrel, we werkten met een Crowdfundingsplatform en Stichting de Wilde Ganzen heeft toegezegd 50% bovenop de door ons binnengehaalde fondsen bij te dragen. Wilt u ook een steentje bij dragen? Dat kan! Bij een gift vanaf €25 ontvangt u van ons een mooi kunstwerkje, gemaakt door Xandra van der Weiden. Doneer via de doneerpagina op deze website, of op rekeningnummer NL18 INGB 000 752 8351 en stuur ons vervolgens uw adresgegevens via info@stichtingkafountine.nl. Dan zorgen wij dat er zo spoedig mogelijk een kunstwerkje uw kant op komt!

PHOTO-2018-10-14-20-30-43

Stichting Kafountine vraagt om uw hulp !