Vrouwenvakschool Satang Jabang in Kafountine Senegal

Oktober 2018
Vele steentjes voor schoolmeiden Kafountine

Op 13 oktober organiseerden we onze jaarlijkse benefietborrel, net als vorig jaar in Boekhandel van der Meer in Noordwijk, om de nieuwbouw van de school te realiseren. Met live muziek, een flitsende veiling, huisgemaakt gebak en speciaalbiertjes geschonken door de Scheldebrouwerij haalden we een fantastisch resultaat van ruim €2.000!

Xandra van der Weiden heeft speciale kunstwerkjes gemaakt voor iedereen die 'een steentje bijdraagt' aan de nieuwbouw. Wilt u ook zo'n mooie zeefdruk ontvangen? Bij een donatie van €25 krijgt u het kunstige bedankje (zie foto) thuisgestuurd. U kunt doneren via de doneerpagina op deze website of rechtstreek op rekeningnummer NL18 INGB 000 752 8351 en stuur uw adresgegevens naar info@stichtingkafountine. Dan komt het kunstwerkje zo spoedig mogelijk uw kant op!

PHOTO-2018-10-14-20-30-43
September 2018

Dit jaar werft Stichting Kafountine extra fondsen voor de nieuwbouw. De klaslokalen zijn na ruim 20 jaar namelijk aan vervanging toe. We zijn daarom een crowdfundingsactie gestart. Draagt u een steentje bij? Doneer hier

Ook de benefietborrel staat in het teken van de nieuwbouw. Deze vindt plaats op 13 oktober, van 16.00-19.00 in boekhandel van der Meer in Noordwijk. Komt u ook? Meldt u aan via info@stichtingkafountine.nl of via facebook

April 2018

Op 5 april nam Jacqueline Vink namens het bestuur de fantastische opbrengst van de statiegeldactie in Delft in ontvangst. In twee filialen werd in een maand tijd maar liefst €875,50 gedoneerd! Lees hier het artikel in de Delftse Post:

AH statiegeldactie
Januari 2018

Naar aanleiding van het bezoek aan Kafountine door een delegatie van het bestuur, plaatste de Delftse Post een artikel over de school. Lees het hier!

Knipsel

Stichting Kafountine vraagt om uw hulp !